Il libro „Romeni” : 2 appuntamenti in Sardegna

Septembrie 25, 2010 at 11:35 am (Uncategorized)

 SASSARI. Oggi, 25 settembre, alle ore 17 nell’Aula magna della Facoltà di Lettere ,Luigi Manconi, Giuliano Giubilei, Antonello Ganau presentano il libro di Alina Harja e Guido Melis “Romeni. La minoranza decisiva per l’Italia di domani” (Rubbettino Editore). Saranno presenti gli autori.

PALAU. Domani presentazione libro sui romeni.

Domani domenica 26 settembre, a Palazzo Fresi, alle ore 18:00, a cura del circolo PD di Palau, sarà presentato il libro di Guido Melis (deputato PD) e Alina Harja (giornalista) dal titolo: Romeni, la minoranza decisiva per l’Italia di domani (Rubbettino Editore). Sarà presente tra gli altri il senatore Gian Piero Scanu.

1 comentariu

  1. popescu edika claudia said,

    draga alina
    numele meu este popescu edika claudia,torino,
    sunt din craiova
    am vorbit de cateva ori cu tine la telefon
    stiu ca,tu esti la roma
    avem o cunostinta comuna, un avocat italian din roma,tagliatelli
    eu LUCRAT IN ARMATA ,LA POPOTA
    te-am invitat si la torino
    insa nu ai venit
    nu stiu de ce noi romanii,nu suntem cum erau stramosii nostri,adica f. uniti
    cand ne intalnim roman cu roman,fugim unul de altul
    ne uram
    si avem frica sa ajutam persoana vecina de noi
    stii de ce ti-am scris?
    ti-am scris sa iti multumesc

    si sa te invit de craciun pe la mine

    ai nr meu de telefon
    si iti dau si adresa mea de e-mail; edika.popescu@yahoo.com
    draguta iti urez , multa sanatate,noroc,fericire si tot binele din lume
    iar in articolele tale de jurnalista,t rog sa scrii si despre viata amara de badanta,colf,baby sitter.pt ca mondul vorbeste rau despre romani,insa despre ce ne fac ie noua nu se vorbeste niciodata
    adica,ca suntem tratate rau,platite rau,nu ne fac contracte de munca,nu ne platesc s.a.m.d.
    ceva stii si tu
    insa eu iti pot demonstra
    tot ceea ce afirm
    nu fac afirmatii nefondate
    eu amtrait peste 4 ani prin f mult rau
    insa nimeni nu zice nimic
    eu trebuia sa ma fac o jurnalista,nu bucatareasa
    cred ca puneam mondul intr-o lumuna mai buna si as fii scris despre toate injustitiile clasei muncitoare
    insa toti au frica
    sunt corupti
    nu ii intreseaza
    nu vor sa faca nimic
    sau au prea mult pt ei si se preocupa pt acel mult de.al inmulti
    eu sunt istoria vie a tuturor ….si as putea sa scriu un roman dramatic
    as fi cea mai renumita scriitoare
    insa imi lipseste educatia super literara
    nu sunt capabila a scrie intr-un ritm metaforic–-
    nu stiu cum sa ma joc cu cuvintele
    si nici nu cunosc un scriitor sau un jurnalist capabil sa puna pe hartie tot ceea ca am de racontat
    ok
    te las
    o seara buna
    pacea si bucuria sa iti fie prietene,tovarase de drum prin valurile vietii,undele destinului si prin aceasta jungla umana
    te pup si numai bine

Lasă un răspuns

