Am reuşit să blochez o lege

Noiembrie 23, 2010 at 10:08 pm (Uncategorized)

Ştiu că sună al naibii de penibil şi în general nu-mi plac auto-limbile (vezi o anumită doamnă gazetară care reuşeşte să se auto-elogieze şi pe hotnews), dar de data asta n-am să mă abţin.

Deci, da, în urma cercetărilor mele legate de propunerea de lege a deputatului diasporei William Brânză – adică eu n-am luat de bun comunicatul lu Brânză, spre deosebire de aplaudaci si alţi pretinşi jurnalişti,  ci am citit cu atenţie actul depus la Senat  – am descoperit că de fapt vroiau să ne ia 1% din banii pe care îi trimitem . Imediat după  PIR-ul  (Partidul Românilor din Italia – Identitatea Românească) a demarat o serie de proteste şi a strâns câteva mii de semnături. Rezultatul?

Senatul A RESPINS DEFINITIV măreaţa propunere a domnului Brânză. Asta pentru că se făcuse suficientă vâlvă încât parlamentarii noştri  să fie obligaţi să citească ceea ce votează. Inclusiv comisiile.

Deci, da băieţi, trebuie să ne fiţi recunoscători (mie, dar mai aled PIR-ului –nu suntem acelaşi lucru) dacă nu vi se ia 1% din banii pe care îi trimiteţi părinţilor şi rudelor din România pentru a finanţa “politrucii diasporeni”.

P.S. Nu sunt elegantă şi nici nu cred că trebuie să fiu. Cred că rezultatele contează mai mult decât forma.

P.P.S. Ştiu că Gazeta mă va ignora aşa cum a făcut şi cu iniţiativa de la Roma (cu toate că Miruna Căjvăneanu m-a şi fotografiat dar a “uitat” să pună poza şi numele meu: mama ei de invidie) de acum câteva zile şi că în numărul următor vom citi auto-limbile Mirunei, dar… mă doare fix în părţile anatomice pe care nu le am.

Pentru detalii, câteva link-uri:

http://webapp.senat.ro/senat.proiect.asp?cod=15249&pos=0

https://alinaharja.wordpress.com/2010/06/09/preocuparile-%E2%80%9Calesilor%E2%80%9D/

https://alinaharja.wordpress.com/2010/06/18/william-brinza-fata-in-fata-cu-realitatea/

https://alinaharja.wordpress.com/2010/10/01/sa-radem-cu-alesii/

8 comentarii

  1. Andreea P. said,

    Bravo Alina! Te felicit pentru atentie si pentru curajul de a nu te da batuta! Ai fost si vei fi mereu o ambitioasa! te pup!

  2. mihai dutu said,

    auzi sc

  3. Dutu Mihai said,

    Alina, comentariul nr 2 nu-mi aparţine. Probabil vreun onanist frustrat se foloseşte de datele mele.

  4. alinaharja said,

    Iti multumesc, Andreea! Si eu te pup.

  5. alinaharja said,

    @Dutu Mihai (cel adevarat): Mi se parea ciudat. Eh, o fi acelasi care se da drept femeie pe propriul blog si comenteaza?! 😀

  6. Dutu Mihai said,

    Posibil. Cred că poţi să-l urmăreşti după IP. Oricum să ajungi să faci caterinci de genul ăsta e jenant. Jenant e să-ţi faci şi mai multe conturi/ID-uri pt a comenta pe propriul blog aşa cum face … cine zici tu. 😀

  7. alinaharja said,

    Pai tu de unde crezi ca mi-a venit „vaga” banuiala? 😉

  8. William - un rruman | Alandala said,

    […] din moment ce distinsul Will a încercat să ne ardă în stil dă cartier fix la buzunare, dar n-a reuşit. Sau că a reuşit, dimpreună cu gaşca lui portocalie şi toată cohorta de parlamentari […]

Lasă un răspuns

